luni, 11 iunie 2007

Bucharest life

Zi de agitatie maxima. Oare ce are lumea lunea?? Disperare maxima. Cica sa parchezi in centru. Nici un loc de la Universitate pana la Unirii. D-abia am gasit pe Splai, cred ca d-abia iesise o masina. Noroc chior.....Ce ne facem fratilor cu locurile de parcare din Bucuresti?Nu mai zic cand ajunge omul acasa dupa ora 18.00, trebuie sa parchezi la 2 statii de casa. Nu ca as vrea in fata blocului, dar nici asa. Vreau locuri de parcare !!!!!! Daca mai iau dupa ce scriu ziarele, cred ca imi vand masina si imi iau bicicleta. "Un loc de parcare în Bucureşti ar putea costa cât un apartament finisat - sau cel puţin aşa reiese din indicatorii tehnico-economici ai unui proiect privind construcţia de parcări subterane în Bucureşti. E vorba de 14 proiecte ce urmează a fi construite în parteneriat public - privat şi, potrivit ziarului Ziua, investiţia pentru un singur loc a fost evaluată la sume cuprinse între 28.000 şi 120.000 de euro." Nu-i nimic facem credit la banca sa ne cumparam loc de parcare.
Concluzia: LIFE SUCKS.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Super tare poza!

Anonim spunea...

Ar fi interesant sa te privesc pedaland :))
Dar marea mea dorinta e sa te vad vaslind hihihihi

Anonim spunea...

am stat 3 minute sa ma hotarasc care e cel mai prost sofer de acolo ... sau cel mai grabit. concluzia: cei aflati intre troleul din partea inferiora a imaginii si camionul cu copertina galbena

Nancy Drew spunea...

in statieeeee la Lizeanu... nu trece nici un troleu din cate stiu eu.