vineri, 13 iulie 2007

BLOG from where to where?

Ma intrebam acum cateva zile, oare cine a mai inventat si blogul asta?
Inainte ce faceau oare bloggeri de astazi? TINEAU JURNALE??
Tot perindandu-ma pe sute de bloguri *cand n-are omul ce face deh, nu pot sa nu remarc diferenta dintre ele.
Fiecare scrie ce-l taie capu', ce a mai patit, ce a mai auzit... deci clar concluzia e: BLOGUL e varianta actualizata, un update al jurnalului de ieri.
Mai astept niste bloguri gen: ieri mi-am batut putin sotia, mi-am inselat amananta, mi-am schimbat dantura, a murit NAE... Nimicuri.
Totusi de ce oare gandurile, impresiile, nemultumirile exprimate de noi pe bloguri, nu se regasesc si in viata reala?
Nu avem curaj?
Suntem interiorizati?
Aici se tipa cat se poate, toata lumea are nemultumiri, sugestii, comentarii, dar de ce nu se vad schimbarile in viata reala?


2 comentarii:

Nancy Drew spunea...

Jurnalul scris cu pixul e ceva privat, pe care doar unii cu capu` pot sa`l dea si la altii sa`l citeasca. Genul mi`am inselat nevasta nu cred ca o sa gasim vreodata pe bloguri. Poate doar la misto. Cred ca blogu e un status de ym mai dezvoltat. Tu vezi statusu`... intrebi la ce se refera.. si uita asa iese postu`.

Anonim spunea...

hey,mai scri cite ceva sau ai adormit cu tigara in mana? ;)