luni, 2 iulie 2007

Little Trip

Duminica, zi insorita, soferi de duminica, liniste, WTF!!!!

Ce sa fac intr-o zi de duminica? Iar sa stau pe net? Sa mai fac un joc ? Sa mai vad un film? Sa mai dld ceva?
Nu zic, hai sa ies si eu la o terasa.
Bad choice.
Vreau in parc la Titan. Nu am mai fost de ani de zile.
OK, parchez frumos in parcarile lui NEGOITA si dau un tur. Prima terasa, zic prea aproape, mai ne plimbam putin. A doua, SUGAR, hai nu aici, ne mai plimbam putin.
O zarim pe a treia, urcam trepte.... deja era prea mult, setea mare, zic ne oprim aici.
Ora 12.00, deja 3 mese ocupate, toata lumea era in stand-by. Oare vine vreun ospatar ceva? mare miscare in jur, nimeni nu ne baga in seama. la un moment dat intreb si eu un personaj, " Ne serveste si pe noi cineva? " De la departare,niste semne. Nu inteleg. Ma duc sa intreb. Program restaurant 10-24. Pun si eu o simpla intrebare, raspuns parca la misto: "INCA NU SERVIM, INTR-O ORA ASA, CA MAI AVEM 2 MESE DE ARANJAT" . Am replicat: "Orarul vad ca este 10-24", Chelner: " SI CE DACA DOMNISOARA, NU AM TERMINAT DE ARAJNAT MESELE! NU SERVIM."
OK, a 3-a incercare de a bea o citronada esuata. Plecam noi, pleaca si celelate persoane, care sincera sa fiu nu stiu ce asteptau, din moment ce aia nu aveau nici un gand macar sa anunte ca e inchis.
IN FINE, ultima solutie " LA VAPORAS"
LA vestitul vaporas, full. Unii inchiriau barcute, altii consumau in draci pe la mese. OK, zic aici e bine. Hai sa ne asezam la masa.
Bineinteles servirea nu e la masa, trebuie sa te duci sa iti iei tu. NO problem.
Ajung in fata, o pipita mult prea obosita pentru ora 12.30, tocmai ce tipa la un client cu barcuta: "ZICETI DOMNE NUMELE NU MA MAI FRECATI ATAT LA CAP" Vroia omu' C.I. pe care il vazuse, in fata ei pe o "masuta" si ii explica ca e cel din dreapta. Saracu' ce vina avea el daca fata e inceata la minte.....
Ce doresc ma intreaba. O BERE SI O COLA, "replichez". Le scoate intr-o scarba dintr'un frigider, mi le arunca in fata... Ma uit le ea, asa cu putina mila, putini nervi, pun mana pe suc si zic ca e cald, vreau la 0.33, poate e mai rece. "Domnisoara, e din acelasi frigider cum sa fie mai rece sticla mai mica??" O tin pe a mea, sa-mi dea la 0.33. Cu o scarba nemaipomenita, imi da ce doresc. As fi vrut sa-i zic vreo doua. Poate e de ieri aia mai mica sau de dimineata, nu bagata in frig acum 20 min? In fine o las in durerea ei, imi iau berea si cola si ma asez la o masa.
SINCER, dupa 3 incercari esuate si un personal de inalta calitate, peste tot unde merg, mi-a stat in gat saraca sticla la 0.33. Mama, cat am mai dorit-o, cat am alergat pentru ea.... Am lasat-o la masa, jumate plina.
Conclusion:
NU MAI BINE STAU EU ACASA IN FATA CALCULATORULUI, CU SUCULETUL SI TIGAREA LANGA MINE?? Mai fac un joc, mai vad un film...
DECAT SA VAD FETE TRISTE, OBOSITE ETC.....!!!!!!
ROMANI SCHIMBATI-VA FETELE TRISTE! VREAU SA VAD SI EU ROMANI FERICITI.
Quote PROTV: "Am intalnit si romani fericiti"
UNDE??????
WHERE???

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu poti sa vezi oameni fericiti de una singura. La urmatoare incercare de a iesi mai trage dupa tine vreo 2-3 prieteni si daca incercati voi sa fiti mai distrati o sa vezi si partea fericita a Romaniei cand treci pe strada :)

Scrumiera spunea...

MS de comment.Vad ca am un cititor:P. Nu eram singura iti dai seama. Si se pare ca prietenii aveau treburi mai importante de facut.

Nancy Drew spunea...

vezi daca nu m`ai luat si pe mine sa refulez si io nitel. sa ne certam.. sa sunam la opc... mmm ce pofta am? apropo` cand ma suna ala de la ers? ca mi`e dor de vocea lui. :P

Anonim spunea...

Haaaaa! Te-ai dat de gol nemernica mica :D Ce vina am eu daca ti-a tremurat mana pe telefon si te-ai dus sa infrunti jigodia de una singura!?!?!
Hmmm ce ganduri murdare am cu ele, ce replici magnifice le-as fi aruncat :d
Next time :D